افتتاحیه جشنواره ورزش های همگانی دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج
وبلاگ"شوباد"
| اولین دوره ورزش های همگانی دانشجویی به همت اداره تربیت بدنی واحد و با حضور فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده سپاه، ریاست اداره ورزش و جوانان، شهردار، رئیس شورای شهر و جمع کثیری از مسئولین شهرستان در مجموعه ورزشی شهید شهسواری آغاز شد. |
| اصغر پوربهزادی ریاست واحد کهنوج ضمن خیرمقدم و تبریک هفته تربیت بدنی گفت: توسعه ورزش همگانی و انفرادی از جمله برنامه هایی است که در حوزه تربیت بدنی این واحد دانشگاهی در دست اجراست و پیشرفت های خوبی نیز در این زمینه خصوصاً ورزشهای رزمی در سطح استانی و کشوری حاصل شده است.
وی با بیان اینکه جوانان امروز نیازمند دانش و ورزش همراه با ارزش هستند اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج از دانشجویان ورزشکار خود تا سطوح استانی، کشوری و بین المللی حمایت می کند. این جشنواره نیز بر اساس تقویم ورزشی دانشگاه به مدت ۳ روز و در ۱۲ رشته ویژه آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ |
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و یکم مهر ۱۳۹۴ ساعت 21:3 توسط شوباد
|


