ورود همبرگر و نوشابه های آمریکایی به ایران در پسابرجام/گرافیک
وبلاگ"شوباد"پس از تصویب برجام همبرگر و نوشابه های آمریکایی وارد کشور شدند.دولت آمریکا با یک قرارداد توزیع که در ماه سپتامبر بین شرکت تولیدکننده نوشیدنی آرکای و یک شرکت ایرانی منعقد شده، موافقت کرد.
انتهای پیام/
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و سوم مهر ۱۳۹۴ ساعت 9:5 توسط شوباد
|




