وبلاگ"شوباد"مراسم شیرخوارگان حسینی با حضور و استقبال گسترده مادرانی که شیرخواران خود را در آغوش داشتند همزمان با سراسر کشور در تکیه امام حسین(ع) کهنوج برگزارشد.

مادران با حضور در این مراسم معنوی، کودکان و نوزادان خود را برای توسل به حضرت علی‌اصغر (ع) با مداحی مداحان  بر روی دستان خود گرفته و هم ناله با زنان کربلا برای غربت و مظلومیت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش گریستند.

در این مراسم مادران شیرخواران خود را نذر و بیمه حضرت علی اصغر(ع) کردند.

7b0d3f2c940f0f2888e73c8e2da27426a4d0ce7a 1867361 32528966_23993976ccdee 81801194-70235675 unnamed-1

انتهای پیام/